20 aug. 2012

En egoboost med karta över Aspebodarundan och en förklaring

 
Fick beundarpost häromdan, ett mejl med rubriken Egoboost. Många snälla ord, men med den här avslutningen: Ibland kan jag sakna en kartlänk, typ idag: Björnmyra-Rostberg-Haghed, som visar turen du tog… När jag började skriva här var det nog främst för att bevisa för mig själv att jag faktiskt gör annat än jobbar och sover (därav den något lame:a titeln). Har väl fattat nu att det är några fler än jag själv som läser, och kan jag lura någon upp ur soffan är det ju strålande. Men det där med kartor, är det bra? Vill ni ha? Jag vill ju inte slösa med utrymmet på internet i onödan. Åkte Faluns bästa rullskidsväng i dag, bjussar på kartan i repris.

3 kommentarer:

Stefan sa...

Den kommer jag ihåg, det var efter den jag började stalka dig ju!

Lina sa...

Det har jag lyckats glömma. Ditt tips är alltså inga kartor?

Kristin sa...

Jag tycker att din blogg är underbar och får massor av inspiration av den! Gärna kartor då jag ska flytta till Falun inom några veckor och gärna ger mig ut på nya okända vägar :).

//Kristin