18 juli 2016

Häng med på brutalt (och) bra pass i Mördarbacken!

Blev så arg att jag var tvungen att åka och avreagera mig lite på Lugnet efter jobbet i dag. Det var väl egentligen bara bra, eftersom jag ändå behövde reka lite inför torsdag. För på torsdag är vi ett (förhoppningsvis) ganska stort gäng som kommer köra skidgångsintervaller i Mördarbacken – och du får hemskt gärna vara med! Jag har inte bestämt vilken variant av backen vi ska gå, det finns ett antal tänkbara, men det är samling på grusplanen vid hästskon 18.15, och det är bara att dyka upp. Läs mer här.
Här kommer vi nog inte att gå. Däremot såg jag tre killar halvvägs upp i backen i dag som jag (mycket fördomsfullt) misstänker var ute och jagade pokémons. Hur bra som helst!

*****

Uppdatering: Tydligen kan man bara läsa mer om man är kompis med mig på Facebook. Planen är 4–6 intervaller i Mördarbacken, valfri fart, stort glatt gäng och skönt när det är över. Hästskon 18.15. Ta med dina kompisar och korta stavar om du har. 

Inga kommentarer: